duminică, 7 octombrie 2018

A scrie

       "Oare mai pot face asta?", imi rasunau ganduri goale in cap. 
       Sigur ca pot face asta. Am facut mai mult decat atat. Cu fiecare provocare mi-am intrecut limitele, cu lucruri care nu mi se potriveau, dar care imi erau necesare. Multi cand ma aud ca ma plang se gandesc ca-s o rasfatata si ca nu stiu ce-i viata. Dar eu stiu...ce simt! Si desi se pare ca in ultima vreme, mi-am pierdut putin sau mai mult sinele pentru ca nu mai am cand trai, poate decat sambetele si duminicile, iata ca ce ma defineste este verbul "a scrie". Sau e predicat? Nu stiu, dar ce stiu e ca din punct de vedere gramatical fac tot ce pot iar din punct de vedere literar desi pare ca stiu putin mai mult, stiu atat de putin. Dar eu nu stiu cata informatie noua pot aduce, cat stiu ca vreau sa aduc dincolo de informatie. Si am un mare potential. Imens chiar, pentru ca imi sta in sange, am respirat aerul ala din vechile timpuri, de cand stateam pe un prag si aveam 7 ani. Si pe Dumnezeu alaturi, si da o sa fiu putin superficiala si aroganta si am sa ridic capul sus, si am sa zic asta, ca da eu mereu L-am simtit si El a fost langa mine. Ca da, de multe ori El ma asculta, dar si eu de multe ori incerc sa fac ce ma invata. Si desi nu vreau sa cad in extreme, ma poticnesc ca toti oamenii mici care vor sa creasca. Dar niciodata sa descreasca. 
       Nu, nu sunt mai mult decat oricare dintre voi, dar am invatat de mult timp singuratatea si asta ma face putin invincibila. Mie nu mi-e frica de ea, pentru ca in ea L-am aflat pe El. Si mi-am dorit ca El sa ramana, si desi sunt cea mai mare imperfectiune cunoscuta, sunt astazi foarte puternica. Nu stiu cum si cand, din cea mai mare timida a iesit o adevarata razboinica. Poate motivul sunt lucrurile exceptionale de care am avut parte, si sunt ceva, oamenii pe care i-am cunoscut...
       Tot ce pot face mai bine si mai bun este sa scriu. Pentru ca in cuvintele astea se afla o forta de dincolo de Cer, de dincolo de realitate si de dincolo de visare. Si as vrea sa va pot face sa simtiti ceea ce simt eu, sa va pot face sa vedeti cum vad eu. Dar nu sunt Dumnezeu si nici nu vreau un asemenea rol, Nu pot decat sa ma rog la propriu pentru cei care ajung pe pagina mea si nu numai, ca in viata asta sa simta ceva mai presus de ceea ce pare ca este. 
       Pot sa scriu. Mereu. Etern. Eu insemn scris. 
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu