duminică, 7 aprilie 2013

Poezia!

    Iubesc poeziile, drept urmare scriu si eu de cate ori am inspiratie. As vrea sa va impartasesc una din poeziile mele care inseamna foarte mult pentru mine. Poate ca de multe ori am avut nevoie si am asteptat sa fiu salvata de cineva, dar, cu timpul am ajuns sa ma salvez singura. Am incetat sa mai am asteptari de la oameni si am cautat adanc in mine salvarea. Si am gasit-o! :)

              Calauza

    Cu pasi de calauza
    Ma simt acum ghidata
    Spre o lumina care
    Pare a fi salvarea mea!
    Sunt clipe in care ma-ndoiesc
    De tot ceea ce pot sa fac
    Dar astazi fara sa clipesc
    Simt cum in zbor ma inalt!
    Port in suflet multa iubire
    Si vreau sa o impartasesc
    Dar mai presus de tot si toate
    Eu vreau sa ma iubesc.
    Si incet incet natura ma-mpresoara
    Si-n inima-mi se face primavara
    Iar zborul imi pare acum usor
    Caci eu sunt propriul calauzitor!
 
    Mi-as dori ca toti cei care se simt "in intuneric" sa constientizeze ca doar ei au puterea de a gasi lumina si increderea care ii va conduce la salvare! Nimeni nu a zis ca este usor dar daca vrem sa TRAIM in aceasta viata ar fi cazul sa incepem sa o facem. Capul sus, Dumnezeu este cu noi! :)
    Nihil Sine Deus!

2 comentarii:

  1. Superb!!! Deci pur si simplu IUBESC modul in care scrii!!!! I'm your number one fan, you know that! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!!! Si eu astept sa citesc cat mai multe din poeziile tale! :)

      Ștergere