marți, 21 mai 2013

Ploaia

    Iubesc ploaia. Inca de pe vremea cand eram doar un copil ploaia reusea mereu sa ma calmeze. De multe ori nu imi puteam exterioriza trairile dureroase prin plans, asadar, de cate ori ploua simteam ca ea ma elibereaza de toate lacrimile retinute.
    Ploaia este pentru mine ca o muza. Ea inseamna inspiratie, siguranta, sentimentul ca Cineva de Acolo de Sus ma protejeaza. Imi place cum suna, imi clarifica trairile si mai ales mi le calmeaza.
    Imi place senzatia de frig care vine odata cu ea, picurii solitari si reci ce-mi mangaie pielea facandu-ma sa ma infior. Imi induce sentimentul de singuratate, de nimeni pe drum, doar eu si ploaia atat de magica...

    Iubesc ploaia.




Ploaia purifica,
Ploaia seduce,
Ploaia intriga.
Ploaia cade si ne schimba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu