duminică, 16 iunie 2013

Ziua de azi

    Astazi vreau sa-i multumesc lui Dumnezeu ca exist. Este o zi foarte deosebita pentru mine, ziua in care am venit pe lume cu 26 de ani in urma.:)
    Astazi am uitat de tristetile si de zilele mele proaste si m-am bucurat de lucrurile bune. Pentru ca in ciuda tuturor lucrurilor negative din viata mea, astazi ma simt speciala. Daca Dumnezeu mi-a permis sa vin pe Pamant inseamna ca sunt om deosebit, si El ma iubeste mult.
    Astazi m-am bucurat alaturi de cei dragi: familia, prietenii, oameni dragi. Alaturi de ei ma simt infinit mai bogata.
    Astazi am auzit pasarelele ciripind fericite un cantecel si am vazut multa lume bine dispusa.
    Astazi i-am trimis perechii mele un sarut purtat de vant (bine, doua...ca sa fiu sigura ca ajunge :D).
    Astazi am fost cu verisoara  mea in parc. Parcul il mai numesc si "intalnirea cu Dumnezeu". A fost o seara linistita (oarecum).
    Astazi incepe o noua etapa din viata mea, cu siguranta mai buna!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu