miercuri, 26 noiembrie 2014

Razboi!

     Azi-noapte am vorbit cu iubitul meu. Am avut o discutie...incendiara! Are omul asta un umor (omor!) de mi-a venit rand pe rand sa-i trag un pumn, sa o iau la fuga sau sa ii inchid gura cu gura mea (sau sa-l leg de maini?). Probabil ca asta ar fi fost situatia daca as fi fost langa el, dar a scapat...de data asta! :D
     Insa ce a fost mai greu a trecut. Abia de acum or sa inceapa lucrurile cu adevarat interesante! Barbatul asta al meu trebuie zguduit putin. La propriu, ca la figurat am reusit deja. Daca tot m-a numit cu un titlu onorific, am sa ii fac pe plac. Atat de rau si atat de mult, incat o sa se piarda (in bratele mele, evident!).
     Se pare ca e mai interesant asa cu forta...sau o fi umorul meu de vina? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu