luni, 6 iulie 2015

Dream high


      De regula sunt o persoana foarte puternica care stie ce vrea, dar am si eu anumite perioade in care ma mai pierd si uit lucrurile cu adevarat esentiale, iar in ultima vreme uitasem lucrul care ma caracterizeaza cel mai bine, si anume entuziasmul de a da sens vietii. Trebuie sa recunosc ca sunt binecuvantata cu oameni minunati care in momentele cele mai grele sunt alaturi de mine cu o vorba calda,o imbratisare sau pur si simplu imi amintesc ce fel de persoana sunt eu. Acelor oameni le multumesc, iar daca intr-o zi vor avea perioade mai rele,(sper sa nu!!!) ma rog sa fiu si eu la randul meu acolo pentru ei!
     De ce "Dream high"? Pentru ca sunt sigura ca din cand in cand cu totii treceti prin momente asemanatoare, iar daca nu, va felicit din inima. Ei bine, acest serial corean are la baza povestea unor tineri care se lupta pentru visurile lor. Au si ei momente de cumpana, momente in care vor sa renunte, dar idea este ca invata sa treaca peste toate greutatile cu capul sus si mai ales nu renunta la ceea ce iubesc.
Asadar, cand va simtiti tristi, fara chef de viata sau mai stiu eu ce, va recomand acest serial de numai 16 episoade. Este plin de invataturi, umor, muzica,(au niste melodii superbe, copii astia sunt geniali) si multe alte lucruri frumoase. Recunosc ca sunt o fana a acestor seriale coreene din care personal am invatat sa ma axez mai mult pe lucrurile simple ale vietii, gen: veselia, tandretea, dragostea de viata si mai ales sa nu renunt niciodata la ceea ce-mi doresc ci dimpotriva, sa lupt! 
     Se spune ca lucrurile bune si frumoase ne inspira, zic si eu! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu