sâmbătă, 26 decembrie 2015

Ganduri

     M-am intors la viata.
     Ingerii exista. Sunt printre noi, iar eu i-am recunoscut. Au venit sa-mi aline inima.
     Cu ceva timp in urma mi-am pierdut scopul din vedere. Usor-usor, l-am regasit.
     Imi doresc foarte mult sa beau apa limpede din fantana mea, dar inca sap la ea.
     M-a invatat cineva sa tac si sa ascult. E curios de cate lucruri ne putem da seama, doar tacand.
     Am primit multe daruri de Craciun, dar nici unul nu se compara cu familia mea.
     Au vrut sa ma faca mica si au reusit. Pana m-am intors catre mine.
     E iarna, desi nu se simte. Din pacate, frigul il simt.
     Florile au darul de a-mi alina inima. Ce bine ca exista.
     Barbatul insista sa dansam tangou. Imi soptea cuvinte tandre la ureche, dar nu stiam sa dansez...
     Invat sa fiu pe putin la fel de desteapta, fermecatoare si modesta precum este Maestrul meu.
     Intre Cer si pamant este o punte foarte mica. Doar ca in general, ne e frica de ce nu cunoastem.
     Anul acesta am cunoscut oameni mari si oameni mici. Am invatat cate ceva de la fiecare.
     Mi-a spus Ingerul: "Stii ce iti lipseste, Axa? Un gram de optimism!" Are dreptate. Si mai mult decat atat, a incercat cu toata puterea lui sa-mi insufle putin optimism din acel gram.
     Pasii mei hotarati coborau scarile. Exact atunci a intors capul analizandu-ma, persoana potrivita. Persoana care avea sa imi arate cat de puternica si de capabila sunt. :)
     Dupa forma ochilor se cunoaste un om. Si imediat cum incepe sa vorbeasca.
     "Alexandra! a rasunat glasul ferm. Alege, asa sau asa? Bravo, raspunse acea voce patrunzatoare, am stiut ca ai sa alegi corect." Acela a fost un moment crucial, in care am stiut ca el stia...
     "Ti-ai ales fluturii, zise Ingerul. Ca sa zbori mai repede pana acolo Sus la Dumnezeu si sa ne aduci un gram de optimism."
     Mi-e dor sa scriu o poezie.
     M-am intors ca sa devin zana, asa cum mi-a spus ea odata ca pot deveni. Vreau, si am sa reusesc.
     Imbratisarile pe care le-am primit anul acesta au fost absolut magice. Poate pentru ca persoana care m-a imbratisat era trimisa din Cer. Mi-a placut atat de mult cum m-a imbratisat prima oara, incat m-am dus la ea si i-am mai cerut inca o imbratisare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu