marți, 8 octombrie 2013

Asteptari

    Salut, pentru cei care ma citesc...daca ma citeste cineva. :) Am cam multe absente in ultima perioada, stiu. Am fost si foarte ocupata, dar asta nu este o scuza, cel putin nu una buna. In ultima vreme m-a cam lasat balta...inspiratia, desigur. Si e cam frustrant. Nu ca acum as avea ceva concret despre care sa scriu, acum incerc sa-mi alung plictiseala. Sper doar sa nu va plictisesc pe voi.
    In general am multe idei, din fericire (sau nefericire!) am o imaginatie foarte bogata. De aceea nu ma prea surprind lucrurile in general. Pentru ca gandesc foarte mult, ceea ce nu e un lucru rau dar nici bun. E bine de regula sa nu avem asteptari, dar cand survine o imaginatie bogata te gandesti ca poate...se va intampla
    Ma intristeaza sa vad ca oamenii nu mai cred in viata, cu toate astea au asteptari multe si mari. Cred ca pana acum cativa ani, gandeam la fel dar poate cartile mi-au mai luminat mintea, nu stiu.
    Stiu doar ca intr-o zi mi-am dat seama ca sunt fericita doar cu ce am. Si m-am simtit grozav. Desigur, asta nu insemna ca am totul. Dar am mai invatat si sa astept. Auzisem ca lucrurile bune se fac in timp.
    Iubesc oamenii. O prietena mi-a zis demult ca sunt nebuna, si ca ar trebui sa iubesc cainii nu oamenii. Iubesc si cainii, dar iubesc mai mult oamenii. De asta evit sa intru in polemici si incerc sa mediez conflicte de cate ori pot. Am invatat despre oameni ca nu sunt buni sau rai, ci depinde de situatie. Sunt doar stari prin care ei trec, importanta e calea pe care o aleg.
    Multi ma catalogheaza drept o persoana naiva. Desi ma deranjeaza, imi convine totusi. Nu ma laud, dar ma duce capul mai mult decat arat. Aleg sa fac lucrurile in modul meu, nu pentru a-i ajuta pe ceilalti, ci pentru a ma ajuta pe mine sa cred intr-o lume mai buna. O lume in care, pe moment, se zbate intre viata si moarte, dandu-si parca ultima rasuflare... o lume in care eu totusi cred.
    Mai ales ca totul e atat de facil, atat de simplu. Noi doar complicam. Dar ar fi atat de simplu sa fim cel putin multumiti daca am face un minim efort. Daca doar ne-am bucura mai mult de micile placeri ale vietii, daca si iar daca. Dar cine sunt eu sa predic?
    Voi doar faceti cum vreti, dar am o mare rugaminte: orice ati face, fiti fericiti! :)
 

2 comentarii:

  1. Este curios sa afli despre cineva ca iubeste viata, lumea si mai ales oamenii. Chiar aseara discutam despre viata si constatam ca multi oameni nu o iubesc si ca se simt dezamagiti atat de viata, cat si de catre oameni. Felicitari daca ai reusit sa alegi aceasta cale si spor in a-i convinge si pe altii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult, Tibi. Iubesc viata chiar daca trec si eu prin momente grele, dar mi-am dat seama ca "secretul" consta in atitudinea afisata. :)

    RăspundețiȘtergere