joi, 31 octombrie 2013

Motivatie

    Ce este motivatia? De ce avem nevoie de ea? De unde survine? Cum apare in viata noastra? De ce nu ne putem motiva singuri?
    In ultima vreme ma tot gandesc la intrebarile astea. In general nu sunt o persoana prea entuziasmata. De ce? Pentru ca inca nu am gasit acel ceva care sa ma defineasca, sa ma faca sa traiesc cu pasiune.
    Am vrut sa fiu pianista dar nu s-a putut, am vrut sa fiu traducator caci ador limbile straine, am vrut sa fiu stewardesa pentru ca imi plac la nebunie calatoriile, am vrut sa fiu arheleog caci iubesc sa descopar comori, am vrut sa fiu dansatoare ptentru ca sunt indragostita de dans, am vrut sa fiu pictorita deoarece ma fascineaza culorile. De ce nu sunt nimic din toate astea? Se pare ca nu m-a motivat nimic suficient de mult incat sa reusesc sa fac ceva din ce am enumerat mai sus. Dar sunt pasiunile mele si de cate ori am ocazia, le practic.
    Cred ca in centrul a ceea ce mi-am dorit sa fac cel mai mult a stat lumea. Mereu am vrut sa ajut oamenii in orice fel. Am  vrut sa aduc lucruri bune in viata lor, sa ii motivez, sa ii incurajez, sa le daruiesc incredere, chiar sa le impart cunostintele mele. Sunt mai ciudata stiu, doar nu o sa-mi impart viata cu lumea. Dar pot spune ca sunt trecuta prin viata si de multe ori cand am avut nevoie sa simt pe cineva alaturi, nu a fost sa fie.
    Trist...
    Revenind la motivatie, este greu ca in ziua de azi sa faci ceea ce iti place. Dar este si mai greu sa descoperi ce iti place sa faci. Mie mi-au placut toate lucrurile ce tin de arta, de frumos in general. Asta nu inseamna ca ma consider sau vreau sa fiu artista.
    Nu...pentru ca telul meu este altul in viata asta: vreau sa ajut oamenii iar motivatia mea va fi sa muncesc si sa invat mult pentru ca intr-o buna zi sa pot crea oportunitati de munca pentru alti oameni.
    Visez? Nu!!! Voi reusi pentru ca in ciuda tuturor lucrurilor la care am renuntat, nu mi-am pierdut speranta ca intr-o buna zi sa fac ceva bun pentru alti oameni.
    Cat despre mine, desi nu-mi este deloc usor, trag singura. Drumul meu a fost greu si acum este si mai greu dar o sa razbat caci sunt o luptatoare.
    Lucrurile bune se fac in timp! :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu