miercuri, 8 ianuarie 2014

Lupta!

     Sunt momente in care ne pierdem. Momente in care uitam de Dumnezeu si de iubire...de faptul ca Dumnezeu este iubire. Sau poate ca noi chiar credem, dar sunt anumite momente in care ne indoim. Mi se intampla si mie cand vad atata mocirla in jur, imi este greu sa mentin floarea de lotus la suprafata, dar cel putin ma lupt!
     Intr-o lume in care nimeni nu mai crede in iubire, desi am parte de atatea dezamagiri eu totusi cred, am spus ca eu cred in sufletele pereche si imi mentin parerea. Cu toate astea vad tot mai multi oameni care se despart, divorteaza sau mai stiu eu ce. Mi-as dori tare mult sa vad oameni care se iubesc, fara frici si fara alte angoase stupide...
     Astazi iti scriu tie draga mea pentru ca vreau asta, simt nevoia. Eu cred in iubirea ta! Daca tu crezi si mai ales simti, este minunat. Vei avea atatea de infruntat, oameni rai si situatii nasoale dar merita caci tu ai gasit iubirea...lupta, lupta si iar lupta! Cu siguranta vei castiga, meriti asta!
     Poate nu ne vom cunoaste niciodata, dar sa stii ca te admir! Esti o curajoasa si am multe de invatat de la tine.
     Iti multumesc mult pentru cuvintele tale si ai dreptate, IUBIREA adevarata chiar exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu