duminică, 30 martie 2014

Ale vietii valuri:Dragostea

     Dragoste...un cuvant inventat de cei dinaintea noastra pentru un sentiment mai maret si mai cutremurator decat orice altceva pe acest Pamant si probabil si in Cer.
     Noi cei de acum, din era asta, noi cei de azi, am auzit multe lucruri despre acest sentiment numit dragoste. Dar cati dintre noi au simtit-o cu adevarat? Grea intrebare, greu raspuns...
     M-am trezit intr-o zi crezand ca sunt indragostita de doi barbati. Si atunci m-am dus la cineva intelept si l-am intrebat cum imi dau eu seama pe cine iubesc. Cum imi dau seama pe cine iubesc cu adevarat?
     Iar el mi-a raspuns:
   "Eu cred ca iubesti cu adevarat pe cel caruia ii treci cu vederea imperfectiunile. Lucrurile sunt simple. Trebuie sa iei in seama si imperfectiunile proprii si atunci cel iubit este cel care te iubeste asa cum esti tu, cel care trece usor peste acestea, cel care iti intoarce iubirea, care-i raspunde acesteia cu iubire. Iubirea fara raspuns este durere. Ia seama la acest lucru! In viata vedem insusiri frumoase la multe persoane. Poate suntem ispititi de acestea. Iubesti pe cel ce te iubeste. Pe celalalt il apreciezi. Vor fi multe astfel de persoane in viata ta, dar ele te iubesc pe tine? Gandeste-te! Eu cred ca nu iubesti pe niciunul cu adevarat. Inca. Cunoaste-i mai bine si asteapta sa raspunda iubirii tale. Ei iti vor da raspunsul."
 Mare adevar a grait, inteleptul. Cu siguranta ca eu il iubesc pe cel care ma iubeste si ma apreciaza pentru ceea ce insemn cu adevarat, pentru esenta mea.  
     As putea scrie multe despre dragoste, dar cred ca prefer sa o simt. Sunt constienta ca dragostea adevarata este mai mult decat coplesitoare. Personal, sunt pregatita sa o simt. Cred ca atunci cand o voi intalni, voi considera ca l-am intalnit pe Dumnezeu in persoana.
     Dar oare oare tu, iubitul meu, esti pregatit pentru mine?

     






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu