duminică, 16 august 2015

Clipe deosebite

     Anul trecut undeva prin iunie, iulie, eram in Parcul Rozelor din Titan, si, stateam in mijlocul parcului pe o bancuta in fata fantanii. Desi era ceva lume, m-am linistit brusc in momentul in care s-a raspandit suav o melodie, moment in care existenta mi-a furat sufletul si a dansat cu el peste acea gradina magica, plina cu cei mai frumosi trandafiri, atat de bogat parfumati. A fost o senzatie incredibila, magica. :)



 
     A fost anul trecut pe 15 iunie, inainte de ziua mea, cand fetele mele mi-au pregatit o petrecere surpriza, ceva cu adevarat deosebit. Au facut in asa fel incat sa fie toate, desi era greu pentru ca una din ele lucra in localul respectiv, dar m-au dus acolo sub pretextul ca mergem la un concert de pian. Si catre miezul noptii, s-au stins luminile si au aparut toate cu un tort minunat, cu flori, acompaniate de un superb "La multi ani" cantat la vioara si la pian. Cu toate ca eram trista, a fost ceva magic, m-au facut sa ma simt deosebita! :) Iubitele mele dragi. :)

     Acum cateva saptamani eram la nunta uneia din prietenele mele. Am ajuns acasa la mireasa, unde mi s-a spus ca pot dormi in camera ei. Cred ca o ora si ceva mai tarziu i-am simtit intrand in camera pe amandoi si am vazut-o pe ea cum s-a apropiat de mine imbracata in rochia alba de mireasa, s-a aplecat si m-a sarutat pe frunte si mi-a multumit ca am fost alaturi de ea in acele momente. A fost un moment coplesitor, pentru ca i-am putut simti toata caldura si iubirea, si i-am multumit lui Dumnezeu ca am asemenea prieteni.
A fost magic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu