joi, 10 septembrie 2015

Pareri

       Multi oameni, tot mai multi au un fel de manie de a crede ca ce spun sau ce fac ei, este mai bine decat ce gandesc sau simt ceilalti. Nu sunt de acord.
       De fel sunt tare incapatanata si nu ma las manipulata asa usor. Si nu-mi place deloc ca atunci cand zic  sau fac ceva, sa aud pe cineva ca nu e de acord cu parerile mele sau mai stiu eu ce. Deocamdata singurele decizii pe care trebuie sa le iau sunt pentru mine. Si ma consider o persoana libera, sunt foarte norocoasa ca pot sa iau aceste decizii exact asa cum simt. 
       Consider ca fiecare isi poate alege cum vrea sa traiasca. Am anumite principii peste care nu trec, decat daca am un motiv bun. Daca o sa ajung sa regret, prefer sa gresesc singura, decat sa repet greselile altora. Asta nu inseamna ca nu ascult parerile celorlalti (daca gandim la fel le si accept, sau poate doar preiau ce consider ca mi se potriveste, sau nu preiau nimic), asta inseamna ca discern binele de rau asa cum consider eu. Ca poate am avut mai multe situatii sau experiente din care am putut invata singura, sau pentru ca am ales sa invat doar ce am considerat ca-mi poate face bine.
        Mi s-a intamplat si mie sa-mi dau cu parerea acolo unde nu mi se cerea, dar acum nu mai e cazul. Consider ca am trecut printr-un proces de maturizare din care am ajuns la concluzia ca pot accepta si alte pareri, insa fara sa le aplic si in cazul meu daca nu sunt de acord cu ele.
       Cat despre parerile in contradictoriu, cred ca ar fi mult mai simplu daca fiecare ne-am trai viata cum simtim fara alte pareri, mai ales daca nu le cerem. Cu atat mai mult cu cat parerile venite din afara implica lucruri serioase precum relatiile sau iubirea.


       Pentru ca fiecare are un alt mod de a privi iubirea, poate chiar viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu