sâmbătă, 20 august 2016

Vacanta

       Am ajuns la mare exact cum m-am dorit, in Vama Veche. A fost asa relaxant, avand in vedere ca acum o sa muncesc restul zilelor si noptilor si ce-or mai fi. :))) Dar nu regret nimic, a meritat calatoria asta.
       M-am plimbat enorm de mult, am mers aproape seara de seara si am dansat, am privit stelele din hamac, am cules flori de pe camp, am stat cu Mara, fetita aia atat de speciala, am mancat muuulte midii (yummmy), am vazut peisaje de vis, am privit rasaritul. Stiati ce se spune despre rasarit? Ca daca il privim ni se iarta un pacat? Mi-a spus o doamna in autocar...ar fi ceva sa fie asa. Cred ca m-am bucurat la maxim de fiecare moment si cand am gasit biblioteca aia pe plaja. Muzica din Cohiba era atat de faina, era ceva.
       Si cel mai important lucru, dar nu cel din urma, a fost clipa cand am revazut cei mai frumosi ochi din lume. Probabil ca eu sunt chiar egoista, dar a meritat totul pentru privirea aia. Absolut totul.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu