luni, 31 octombrie 2016

Gradina secreta

       Astazi vreau sa va arat o parte din mine. Poate cea mai importanta. Locul unde am crescut, am visat, am ras, am plans, am cunoscut intunericul dar si lumina, locul plin de iubire in care am crescut. Acolo unde am creat amintiri pentru eternitate.


                                                   Regina

                                                    Pe aripile mortii

                                                   Acolo unde Cerul e acasa.

                                                    Speranta

                                             

                                                    Intind mana sus de tot...sa zbor!

                                                    Bulgarasi cu parfum de moarte si viata





                                                    Acolo sus e inima mea



                                                   A ramas un gol,dar iubirea este! Va fi mereu.

                                                    Un secret


                                                    Ghemotoc drag

                                                    Flori de foc

                                                    Umbra unui alt cer...

                                                    Merele de aur



                                                    Cel mai frumos vis, gradina secreta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu