duminică, 6 noiembrie 2016

Secret

       Aseara am lucrat. Si la noi sambata seara e de munca, nu gluma. Si la un moment dat, in toata nebunia aferenta serii au venit niste oameni mai seriosi. Cica. Ca sa-mi rezum ideea, am mers sa le iau comanda si una din "doamne" s-a luat de mine ca-s neprietenoasa. Si a tinut dansa mortis sa-mi tot scoata ochii cu acest aspect pana mi-a dat ordin sa le duc comanda si a inceput sa rada. Am luat frumos meniurile de pe masa si le-am spus ca nu o sa-i servesc. S-au enervat, m-au amenintat si au spus ca nu pleaca de acolo. Am plecat, dar sotul a venit dupa mine si m-a facut nebuna de mai multe ori, cerandu-mi numarul sefului. I-am spus ca-l gaseste pe pagina de fb. Si mai mult de atat am avut grija sa-i arat ce inseamna nebunia. :) A fost...apoteotic. Au plecat imediat, iar eu am ras atat de mult de saracul barbat speriat, incat sunt sigura, absolut sigura ca nu o sa ma uite niciodata. :)) Si daca o sa ne mai intalnim, am sa-i reamintesc "mica nebunie" sa nu-mi stea in cale.
       Azi am fost pe la Arges. Am ras cu vara-meu de m-am spart, sau cum zicea Bukovski m-am cacat pe mine de ras. Din pacate pentru tata si Dani, azi l-am citat mult pe Bukovski. Adevarul e ca scrie bestial, dar injura si mai si. Bine, pentru Dani a fost un deliciu, el si cu mine semanam atat de mult incat ne-am "ciondanit" toata ziulica. El e "fraierul", iar eu un monstru din Mexic care mananca capre, nu mai stiu cum se numea. Parca Ciupacabra. L-am tarat dupa mine pe dealuri sa-mi faca sedinta foto si i-am povestit faza de aseara. M-am bucurat cand mi-a zis doar ca-s nebuna. Dar e din familie. :)
       Cand am plecat, in maxi-taxi, il citeam pe Dostoievski. E absolut genial, sunt atat de indragostita de cum scrie omul asta incat nu stiu...Dar la fel de indragostita sunt si de Hemingway, si de Fitzgerald. Doar de cartile lor. :) 
       Si cu cat ma gandesc mai mult la mine, e o carte, o singura carte a unui rus care ma atrage, ma hipnotizeaza, ma ademeneste. E cartea pe care cu ani in urma i-am darui-o cuiva special de Craciun. :) E ceva acolo, in cartea aia. Dar nu stiu ce. Poate-i inima mea. Sau poate tristetea. Si totusi poate nebunia. Sau curajul? Hmm, nu stiu, dar seman cu ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu