marți, 13 mai 2014

Tocmai acum

    Ma chinuie tristetea. Ma doare moartea Tantei. Sper doar ca El are grija de ea acolo, de fapt sunt sigura ca are grija de ea. El stie cat de mult o iubim noi toti.
    Tocmai cand imi gasisem echilibrul...cand am gasit noi motive pentru care sa zambesc, sa ma lupt. Chiar acum, dupa o excursie superba la Sinaia, dupa atata fericire si rasete, dupa atatea iesiri prin locuri noi si frumoase a poposit si tristetea. Desigur, moneda are doua fete.
    Tocmai cand reusisem sa trec peste faptul ca inca un el m-a dezamagit profund, tocmai acum cand aveam sa merg acasa si poate sa o vizitez....
    Tocmai acum cand acel baiat mi-a privit adanc in suflet cu ochii aia hipnotizanti si m-a facut din nou sa sper ca poate..., tocmai acum cand am iesit la intalnire si tipul mi-a propus o relatie serioasa...unde esti Tanta sa-ti povestesc toate astea?
    Tocmai acum cand ploua.
    Nu mai esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu